Cafe Kostverloren
  • Home
  • Over ons
  • Blog
  • Partners
  • Contact
  • Cafe
Welk materiaal kies jij voor jouw buitenkeuken
April 22 2020

Welk materiaal kies jij voor jouw buitenkeuken?

cafekostverloren Cafe 0

Buitenkeukens zijn niet meer weg te denken uit veel van onze tuinen. Met een buiten keuken breng je het gemak van binnen koken naar buiten en is het veel meer dan alleen een barbecue. Bij een barbecue ben je toch vaak wat beperkter wat je er op kunt bereiden terwijl je bij een buitenkeuken bijna elk gerecht kan bereiden. Een buiten keuken is niet goedkoop in aanschaf, maar wanneer je een goede investering maakt kun je hier jarenlang plezier van hebben.

Belangrijk om een goede investering te kunnen doen is om te kijken van welk materiaal je jouw buitenkeuken wilt laten maken. Zo heb je buitenkeukens die gemaakt worden van beton, staal en hout. Ze geven alle drie een compleet andere look aan je tuin, maar niet alleen de look is belangrijk. Het is ook belangrijk dat een buitenkeuken lang meegaat en dat deze alle weersomstandigheden kan weerstaan. Naast dat het goed is om te kijken naar de weersomstandigheden speelt onderhoud hierbij ook een grote rol. Houdt met je buitenkeuken ook rekening met je woonverzekering

Wanneer je voor een buitenkeuken van beton kiest weet je dat je niet alleen goed zit in onderhoud, maar ook dat deze alle weersomstandigheden aan kan. Beton is een stevig materiaal en doordat deze door weersveranderingen geen aanpassingen heeft in het materiaal heeft deze weinig onderhoud nodig ten opzichte van een buitenkeuken van hout of staal. Bij hout is het belangrijk dat deze regelmatig geïmpregneerd wordt en bij staal is het belangrijk dat er geen corrosie kan ontstaan. Je doet een investering met een buitenkeuken van beton, maar haalt hier uiteindelijk wel het meeste resultaat uit. Zodat je de meest overheerlijke gerechten buiten kunt bereiden in het bijzijn van je vrienden en familie.

April 21 2020

Waarom je vaker met een groep uit eten moet gaan

cafekostverloren Cafe 0

Vaak ga je met z’n tweeën of maximaal met z’n drieën uit eten. Hartstikke gezellig natuurlijk, maar het kan nóg gezelliger! Want we moeten eens wat vaker met een grotere groep uit eten gaan. In dit blog lees je welke voordelen dit allemaal heeft.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

Tijdens het dineren gaat het natuurlijk niet alleen om het eten, maar ook om de gezelligheid aan tafel. En met meer man is het nou eenmaal veel gezelliger! Zo vallen er nooit ongemakkelijke stiltes, want er is altijd wel iemand die iets te vertellen heeft. Daarnaast kan je in een grote groep ook makkelijker mensen die je eigenlijk niet wil spreken vermijden. Gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten en je aandacht op de rest van de groep richten. 

Gerechtjes delen

Wanneer je met een hele groep uit eten gaat, kan je gerechtjes gaan delen. Hierdoor kan je meer verschillende dingen proberen. Tapasrestaurants zijn bijvoorbeeld erg geschikt om gerechtjes te delen, maar bij een Italiaans restaurant kan je kan natuurlijk ook je pizzapunten uitwisselen. Of wat dacht je van je sushi delen in een Japans restaurant? Veel kleine gerechtjes is toch veel beter dan één enorm hoofdgerecht?

Groepsarrangementen

Veel restaurants hebben speciale arrangementen voor groepen. Zo zijn er restaurants die voor groepen een teppanyaki-show verzorgen. Hierbij bereiden zit de groep in een kring rond de chef, die op een grilplaat allerlei heerlijke gerechtjes bereidt. Hij maakt er een ware show van, inclusief goocheltrucs met eieren. Voor wie zelf aan de slag wil, zijn er ook restaurants waar je zelf je eten kan bereiden, zoals een Korean barbeque restaurant. Bij Café Nassau in Amsterdam kan je bijvoorbeeld een gezellig groepsdiner reserveren in Amsterdam. Dat maakt een etentje toch net wat specialer dan alleen eten en kletsen. 

buffet-meal-food-brunch-wallpaper-preview
November 13 2019

Kies een rijschool die bij u past

Fahri Bresser Cafe 0

U moet dus alleen of onder uw gezinsleden een autorijschool kiezen en u vraagt ​​zich ook af – welke rijinstelling is zeker geschikt voor u? Hoewel veel rijscholen hun taak goed zouden doen, zou elke school zich echter op hun bepaalde doelgroep kunnen richten en hun specifieke verzameling diensten ondersteunen die u misschien niet individueel ten goede komen.

Hieronder staan ​​de belangrijkste controlepunten om over na te denken bij het kiezen van de beste autorijschool voor jou.

Licentie komt je rijschool in stand. Onderzoek of uw instelling trainingen geeft voor automobilisten, motorrijders, industriële vrachtwagenchauffeurs, enzovoort. Houd er rekening mee dat bestuurders van autobussen meestal een speciale training nodig hebben. Tienerbestuurders hebben normaal een speciale trainingsstrategie nodig die anders is dan training voor senioren. Als u een gehandicapte burger bent, kan een voertuig voor uw rijopleiding speciaal gereedschap vereisen, samen met instructeurs die bekwaam zijn in de opleiding van dat soort stagiairs.

Het totale aantal jaren organisatie van uw instelling. Hoewel de langste werkgeschiedenis niet altijd gelijk is aan de allerbeste trainingsservices, kunnen jaren in het bedrijf worden beschouwd als een gunstig teken dat uw rij-instelling weet hoe ze zich moet aanpassen aan de onstabiele markt en ook goed bestand is tegen concurrenten .

Schoolstatus in DMV. Tal van staten bieden up-to-date informatie over rijscholen in de buurt, hun beoordelingen, klantfeedback, etc. In Canada kunt u bijvoorbeeld een checklist van niet-erkende Canadese rijscholen op provinciale DMV-websites verkrijgen, zodat u ze kunt verwijderen duidelijke ongelijkheden onmiddellijk.

Prijzen van uw instelling Aanbiedingen. Vergelijk de prijzen van je universiteit met de prijzen van verschillende andere instellingen met vergelijkbare rijopleidingen. Let op de kleine lettertjes om onverwachte uitgaven te voorkomen. Zorg ervoor dat u alle verborgen kosten en kosten begrijpt. Vraag naar speciale aanbiedingen.

Gratis pick-up en ook drop-off oplossingen. De meeste rijscholen bieden gratis ophaal- en afleveroplossingen voor hun leerlingen. Desalniettemin zijn deze gratis oplossingen normaal gesproken alleen van toepassing op bepaalde plaatsen (meestal gedeeld in kilometers van het hoofdkantoor van de rijschool). Als je pick-up / drop-off gebied buiten het aanhoudende gebied ligt, kun je nog steeds pick-up / drop-off oplossingen krijgen, maar met sommige voorwaarden – bijvoorbeeld, de tijd die een leraar van het schoolwerk naar jouw gebied rijdt, kan worden meegeteld voor je rijles tijd. Zorg ervoor dat u deze regeling met uw instelling van de rentevoet hebt gecontroleerd.

wp1874162
November 13 2019

Start uw café-bedrijf met deze 5 stappen

Fahri Bresser Cafe 0

Je café moet uitnodigend zijn, zelfs zonder die uitnodigende verschijningen. Creëer unieke coffeeshopontwerpen en haal het beste uit uw cafébedrijf. Lees dit korte artikel voor meer informatie.

Het openen van een coffeeshop vraagt ​​om een ​​grondige voorbereiding en organisatie. Het uiterlijk en het interieur moeten een afspiegeling zijn van je algehele karakter. Uw consumenten moeten zich prettig voelen in uw restaurant en er ook een gevoel van originaliteit van ervaren. Kortom, de manier waarop u uw café maakt, hangt af van uw totale kwaliteiten en ook van de voorkeur van de klant. Lees verder voor meer informatie over het ontwerp en ook ideeën voor cafés.

oorspronkelijkheid

Bepaal waarom u de aandacht kunt trekken. Herken uw merknaamervaring en zorg er ook voor dat deze past bij de voorkeuren van uw consument. Ga naar verschillende andere coffeeshops om suggesties te maken. Let op hun klantvoorkeuren, instellingen, oplossing, locatie en menu. Overweeg het perspectief van uw mogelijke klant. Bestudeer de huidige industriële patronen, omdat dit uw principes in ontwerp en stijl kan aanvullen.

Identificeer de voorkeuren van uw klant

Het programma dat u verzorgt voor uw klanten met uw merk en ook voedselselectie. Als gevolg hiervan kunt u uw doelmarkt herkennen met betrekking tot leeftijd, inkomstenreeksen, rentevoet en de mate van veronderstelling. Dit kan u helpen het serviceniveau te bepalen dat uw klanten uit uw koffieshop willen halen.

Merk ontwikkeling

Ontwikkel uw identiteit, verspreid uw boodschap en spreek de stem van uw organisatie uit. Bekijk verschillende andere cafélogo-ontwerpen om ideeën op te doen. Inspecteer elk logo en herken ook wat ze proberen te communiceren. Selecteer of uw café een modern of klassiek restaurant moet zijn.
Begrijp de essentie

Produceer een kamerformaat, stijl, evenals apparatuur om een ​​budgetplan te ontwikkelen. Volg uw uitgavenplan, schema en vierkante meters bij het selecteren van een gebied. Het uitvoeren van geautomatiseerde kassasystemen, productscherm en de soepele oplossing is eveneens cruciaal om uw service efficiënt te maken.

Atmosfeer

Denk als een klant. Wat wilt u van uw klanten laten voelen wanneer ze uw coffeeshop bezoeken? Produceer unieke en ook geweldige organisatie-uitingen. Style het buitendeel, want dit is de allereerste uitdrukking van je identificatie. Laat het tellen, want uw succes hangt af van uw totale ambiance. Bekijk succesvolle merknamen en begrijp precies hoe hun setup is gemaakt.

1
November 13 2019

De manier veranderen Eigenaren van coffeeshops geloven

Fahri Bresser Cafe 0

Een tijd geleden werd ik verwelkomd bij een koffiebranderij in een staat in het Midwesten van de VS, om als trainer deel te nemen aan een koffiejamsessie voor barista’s, coffeeshophouders en ook iedereen die geïnteresseerd was in koffie.

Mijn functie tijdens dit evenement was me te concentreren op de essentie van extractie, terwijl anderen zeker zouden trainen in verschillende andere aspecten van het maken van espresso-koffie. Wat begon als een fundamentele oefening, bleek al snel een heel ander evenement voor de ontvangers (die meestal coffeeshop-eigenaars waren) omdat ze opnieuw moesten trainen in hun geestesgesteldheid over wat een uitstekend organisatiegevoel vormt.

U ziet, het is uiterst eenvoudig om de A tot Z van koffiezetten te leren. Er zijn talloze ex-barista’s rond die hun vaardigheden uitoefenen op de locatie van espressotraining, en hoewel er enkele subtiele culturele en hoogwaardige verschillen bestaan, is het voor een mogelijke coffeeshopcafé-eigenaar gemakkelijk om een programma of meer over het onderwerp. Wat cafe-eigenaren echter nodig hebben, is training op een manier die veronderstelt dat ze eenvoudige procedures kunnen ontwikkelen om de productiviteit van hun bedrijf te verhogen.

Wat bedoel ik hiermee?

Coffeeshophouders zijn GEEN barista’s. Hoewel beide groepen zeker het beste moeten herkennen dat ze te weten komen over het product dat zijn naam aan het soort bedrijf geeft, stopt het voor het laatst daar en voor het eerste is dit nog maar het begin.

Het runnen / bezitten van een service vraagt ​​eigenaren om ver voorbij de fundamenten te gaan om een ​​bedrijf te creëren met een zichtbare factor van verschil binnen de klant. En het is niet één ding dat je daar krijgt, maar in plaats daarvan een mix van veel kleine punten van onderscheidingen die een groot punt van verschil psychologisch van de eindklant produceren. Al te vaak stuit ik in mijn adviesbaan op coffeeshopeigenaren die benadrukt worden door het maken van koffie, maar niet door de organisatie die ze runnen. Als een voorbeeld, van meer dan 500 bedrijven die ik persoonlijk heb opgeleid, hebben minder dan 10 blootgelegd dat ze moeite hadden om een ​​bedrijfsstrategie op te stellen. Minder dan ladingen hadden een routinematig trainingsplan voor personeel, en slechts een half dozijn kon me meteen met een druk op de knop informeren over hun monetaire instelling.

Categories

  • Cafe
Cafe Kostverloren
  • Home
  • Over ons
  • Blog
  • Partners
  • Contact
© Cafe Kostverloren 2021
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes